Friday, June 18, 2010

1st...

sepanjang idop aku, niy la kli pertama ak menulis blog..mmg dh lme nk tulis blog, tp hajat x kesampaian, sbb..aku bkn la pndai cipta penulisan yg baek tuk dibaca org laen..
mne mungkin org cm aku niy bley tulis blog..lg2 org mcm aku niy..hehehe

so..npe tulis blog gak?

1. hmm..mungkin sbb minat..yepp,ak mmg berminat menulis blog, sbb aku dh bce byk blog org laen, means yg hidup sezaman ngn aku,

2. sbb aku berminat tuk mncoba mnde baru, yg mne mnde 2, as long as wt ak hepi, aku akn wt...tp 2 la, tulis blog niy bley wt ak hepi ke?..hehe..(sekadar monolog dalaman)

3. sbb aku dh lme kaji cara2 menulis blog yg baek, cmne nk tarik org bce blog kte, mybe..n aku sgt berminat bce blog org yg mne dorg tulis pasal dri masing2, cte pengalamn sume2..

pd aku, tulis blog juga cm tulis karangan..yup, cm kt skola, 2 pn lps tgk org len nye blog..cmne dorg tulis, cmne dorg olah isi,cmne dorg wt kesimpulan..

yup..pape pn, aku ptt try tulis blog niy, n hopefully, bkn sekadar isi ruang kosong kt internet..




lastly...agk2 nye..okey x pe aku tulis skng niy?...hehe,mungkin x seteruk ini:



credit to bom321.blogspot.com