Wednesday, January 26, 2011

komputer depan meja aku rosak!





haa...cari pasal-pasal lagi..
lain kali, don't even messing with him, kan dah kene marah!
kalau kene marah saje tak ape la lagi..
ni siap bagi asignment..tu die, bukan main lagi kan

alaa.. tak kan la tak pernah jumpe orang macam ni kot..sinis-sinis je
tapi layan jela, jangan la nak pegi pandai-pandai melawan kalau tak kene pada tempat..
lain kali, kalau die suruh buat ape-ape, buat jela..tak payah nak dalih-dalih lagi..
ikut jela.. ni tak, memandai-mandai kan..

"haa.. tu la, mulut longkang, hati manyak busuk!..." bak kate apek la..hahaha


so, malam ni ramai-ramai la siapkan asignment yang berlambak tu..hohoho


end of story...




but then, ape kaitan dengan title yang aku tulis kat atas tu?


okey..


1. memandangkan kabel internet sekarang macam suck, so aku amek la inisiatif tuk membeli wifi adapter untuk guna wifi malam ni..hoho

2. so, aku pergi la ulang-alik bangi, cari wifi adapter untuk aku beli
letih jugak la, sebab tak banyak sangat orang yang jual mendalah tu

3. then, aku pn beli la mane yang mampu..balik bilik terus je install

4. tetibe je...aku tak tau la kenape..asal nak gune saat-saat genting je mesti ade yang tak kene..arghh!

5. the problem is.. mouse tak boleh nak detect..arggghhhhh!! ape ke hal la pc aku niy. slalu okey je, kalu tak de kerja okey je..mengada-ngada betol...

6. frust..frust..dan frust..macam nk hentak je pc tu kat lantai..hohoho

7. last2..."wei, aku nak pinjam laptop ko bley? pc aku buat hal"...
he reply.."orite..no hal.."...

8. to my PC..pegi FORMAT!!



ish3..hari yang sungguh memilukan..





-the end-






1 comment:

anak abah said...

pc pening same mcm tuan die..hihi..

pc pegi FORMAT!!jln kaki,klu mls naik basikal!spe suruh rosak..