Friday, December 31, 2010

selamat tahun baru 2011~


pejam, celik, pejam, celik, dah sampai penghujung tahun 2010..so, atas kesempatan ini, aku ingin mengucapkan selamat tahun baru kepada semua rakyat melaysia dan rakyat bumi yang bermastautin kat bumi nie..hehehe then, sempena dengan tahun baru ni, mesti ramai yang nak pasang azam baru. tapi bagi aku, aku tak pernah pun capai azam yang aku buat tiap-tiap tahun..well, biaselah..lupe, lupe, dan lupa...hahahaha tapi tak pelah, name pun tahun baru, so kalu xde azam baru kang orang ingat kte ni same je macam tahun-tahun sebelum nye..so, azam yang aku buat adalah untuk cukup syarat kedatangan tahun baru..boleh?hahaha..lol! eh, lupe pulak! azam baru aku sebenarnye dah buat mase sambut maal hijarah yang lepas.. again..lupe, lupe dan lupe.....teruk betol! so, atas kesempatan ini, aku nk berkongsi sebuah video yang dah bagi aku inspirasi untuk aku meneruskan hidup untuk tahun 2011 yang rasenye mencabar agaknye, kirenye lagu tema la ni..hahaha..














walaupun lagu ni dah lame dinyanyikan oleh britney spears, tapi bile diberi nafas baru oleh budak-budak GLEE, memang agak superb r...

another words from me...
hmm..jangan mudah putus asa dengan apa yang kite tengah buat dan teruskan sampai berjaya walaupun terdapat kegagalan yang menimpa..

hahaha ayat skema!



dah2..sambung buat keje..huhu





-the end-

1 comment:

anak abah said...

lambt nye glee nk start balik kn? ish2..