Monday, September 6, 2010

ohh...pendapat orang ketiga..

latar tempat : kelas teknologi adunan
latar masa : tengahari

watak-watak : aku, kawan1, kawan2

(sedang menumpukan pelajaran...tapi sangat bosan, masa untuk berborak..haha...)

kawan1 : wei, arini nk buke ktne?...bla..bla..bla.........

aku : haa..okey je, tapi arini rse cm nk mkn nasi la plak. ehh, mne boley, smlm da mkn nasi..huhu

kawan1 : alaaa..mkn jela. dh 2 npe smlm mkn gak?mkn ktne?

aku : haa..skli-sekala jmpe die, so mkn jela, kt chicken rice shop..

kawan1 : owhhhh...heleh, konon2 xmkn nasi, diet...patutnye xyah mkn nasi, mee, daging....haaa, minum herbalife lg berkesan key..

aku : alaaa..time niy mmg la nmpk x bkesan, nnt la lps bln pose, g traing skli,jogging sume2..hehehe

(sedang rancak menerangkan hujah..tettibe...)

kawan2 : alaah...korg, xyah nk diet2 niy, ak klu jadi cm korg dh ckup, xyah dh nk diet2 niy..huhuhu

aku & kawan1 : ?????





hehe..aku memang nak diet sebenarnye, tapi kena slow2 la dulu, kalau terus2 tak makan nasi, mau keding gile aku cmni..hahahahaha

tapi, pendapat orang ketiga juga seharusnya diambil kira, kirenye bersyukurlah dengan apa yang ada..

anyway, semalam dah termakan nasi setelah termakan hasutan beliau yang bernama ain amin..(ceh, rosak program diet ramadhan aku..huhuhu)

tapi, berjaya melihat beliau shoping sakan, A.K.A menghabiskan duit beliau..TERBAIK!

so, total score tuk semalam :
beliau : 2 pasang kasut, 3 helai baju, 2 helai seluar
aku : 4 helai baju





(ohh...jangan marah...hahaha..)






the end

2 comments:

ain amin said...

ape sgt la aku hasut ko mkn nasi. ko lagi setan tunjuk kat aku baju byk2!

de_nataLie said...

hahaha..dh lawa, ak tunjuk jela, xsoh bli pn..bwekk2!!